Room with a view

26 juli 2018 - Robertson, Zuid-Afrika

Vandaag vertrokken uit stanford hill . En natuurlijk hadden we weer langer willen blijven, nog wat wine tasting willen doen in hun restaurant maar de tijd hier zit erop dus we nemen een flesje stanford wine mee. Het lijkt weer een mooie zonnige dag te worden. De reis gaat naar Robinson, weer een mooi wijngebied.DSC_6381

De rit er naar toe is werkelijk prachtig. Veel verschillende landschappen, cactussen, eindeloze heuvels en langzaam aan enorme wijnvelden. Toch een vreemd gezicht al die kale wijnstokken maar ja het is winter. Aangekomen bij pat bush dachten we dat het uitzicht niet mooier kon maar we hebben het mis. Wat een prachtige plek. A room (tent) with a view. De meest mooie bijzonder vogeltjes voor onze tent, een heerlijk zwembad, een zonnetje. IMG_1290Maar we mogen nog even niet in de tent dus we krijgen het advies om in Robinson even te gaan lunchen bij "The four cousins". Weer een schot in de roos, prachtige plek, heerlijk eten, en heeeele fijne wijn. En dat alles bij een graadje of 22. We nemen dus maar weer een flesje of wat mee.

De rest van de middag genieten van onze geweldige tent van Africamps.

Zwemmen, chillen en genieten van het uitzicht.DSC_6388 En we denken er even niet aan dat de weersvoorspellingen voor morgen regen aangeven.

Hieronder weer een linkje naar de vlog van Caya

1. Ilse:
    26 juli 2018
    Wat een heerlijkheid! Wij zitten inmiddels aan de rand van het Krugerpark. Ook hier is het supermooi. Geniet van en met elkaar!
  2. Ilse:
    Leuke vlog, Caya!
  3. Grietje:
    26 juli 2018
    Om jaloers op te zijn wat ziet alles er mool uit liefs uit een heetzevenaar.
  4. Brigitte:
    27 juli 2018