Nog 1 nachtje slapen

21 juli 2018 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Dag 1  in Kaapstad . Wakker worden in het prachtige mojohotel. Iedereen die ooit naar Kaapstad gaat... boek het Mojo hotel. Geweldige plek met eronder een Mojo food market , savonds live music. Zo gezellig. Met onze Ford kuga links rijden, dat is nog een hele uitdaging, maar Willie is een geweldige chauffeur. Ontbijtje in the food market en dan naar the old biscut Mill. The place to be. Heerlijk eten, muziek en prachtige spullen. Geweldige sfeer. Hier zijn we eigenlijk veel tekort maar we gaan door naar de Tafelberg . Het weer is geweldig. Het uitzicht is geweldig. Met de kabelbaan omhoog. Wat een geluk, prachtig weer in de winter. We genieten van alles maar vooral ook van de ontzettend vriendelijke mensen hier. We sluiten af op het strand en beleven een prachtige zonsondergang . Heerlijke drankjes en eten op onze eigen foodmarket. Om 21.00 uur rollen we bekaf ons bedje in. Fantastisch begin van onze reis.

1. Bapke:
    Klinkt echt fantastisch
  2. Grietje:
    21 juli 2018
    Het zieter echt geweldig uit liefs opa omaopa
  3. Jet:
    Leuk om te lezen
    Lekker genieten
  4. Wietske:
    Heerlijk! Geniet ervan!
  5. Frans:
    22 juli 2018
    Wow. Klinkt nu al als een fantastische ervaring.
  6. Wil & Bets thijssen:
    22 juli 2018
    Heerlijk dat Jullie zoo genieten wij genieten met Jullie mee!!
    Groetjes uit Doetinchem. Bets & Wil.
  7. Monique:
    22 juli 2018
    Geweldig om met jullie enthousiaste verhalen mee te lezen! Genieten met zn viertjes.
  8. Sander:
    22 juli 2018
    Klinkt te gek!!! Have fun!!!